News & Reviews Q and A Amy Holder bio Amy Holder Appearances www.amyholder.com Amy Holder books Written in Lipstick Amy Holder contact
 

Tuesday, October 12, 2010

LMAO with Saw 12

We're getting closer to Halloween, a frightfully fabulous holiday (if I do say so myself)... and in turn we're in store for scary movies popping up all over the place. Not only does this mean that a bunch of new scary movies will be played in theaters and on cable, but it also means that at least 937,405 hilariously cheesy sequels and remakes will also push their way into the scary movie universe. To honor the inevitable cheese-fest, I'd like to share this video:







So now I'm curious... what's your favorite scary movie?

Labels: , , ,

12 Comments:

Blogger Jamie said...

Halloween...oh man that one still scares the crap out of me!

October 12, 2010 at 5:54 PM  
Blogger DL Hammons said...

LOL Great video!!

My favorite scary movie? I'll have to go with the Exorcist. I still can't watch that movie without my hands over my eyes half the time!! :)

October 12, 2010 at 6:22 PM  
Blogger Jen Daiker said...

Bahahaha!!! "Just for the record I don't like Halo 3, and when I say Halo 3, I mean every Halo game," LOL

My favorite scary movie... HMmm tough, I do love Psycho, always a classic, then every Halloween Movies... Michael Meyers scares the sh*t out of me!

October 12, 2010 at 6:44 PM  
Blogger Kari (Flamingo1325) said...

Hmm.... I do love the classics, mostly because they are so cheesy and hilarious... The Strangers had a good psychological creep factor to it... But, I thikn the Final Destination movies might be my favorite. They are just so ridiculous and fantastic.... =P

October 12, 2010 at 7:15 PM  
Blogger Claire Dawn said...

I love that vid. Cheesy sequels ROCK! (How many Land Before Time's are there? )

Fave horrors: Early Nightmare on Elm Streets, Alien. Troll 2 is the most hilarious thing ever!

October 13, 2010 at 6:07 AM  
Blogger Meredith said...

Haha, that video is amazing! Scary movies only freak me out if they could actually happen--if real people are the villains. The Strangers terrified me for weeks.

October 13, 2010 at 10:21 AM  
Blogger TerryLynnJohnson said...

haha!
I don't watch a lot of scary movies, but one good one i enjoyed is Drag Me to Hell.

October 16, 2010 at 5:56 AM  
Blogger Julie Musil said...

OMG, that video was so funny! I've got to show that to my son. He'll love it.

I don't like scary movies. I am THE biggest wuss when it comes to that stuff. I can't even watch Grey's Anatomy without covering my eyes through all the surgery scenes.

October 16, 2010 at 3:57 PM  
Blogger Medeia Sharif said...

I wonder if the franchise will actually go up to a 12th movie. Funny video.

The Saw and Hostel movies freaked me out.

October 16, 2010 at 9:18 PM  
Blogger Lea (YA Book Queen) said...

Lol, I love this =)

Hmm, my favorite scary movie...I guess I'd have to say Scream. Not only does it make fun of scary movies, but it actually gets a few jumps out of you! :)

October 20, 2010 at 9:33 PM  
Blogger T.Knowley said...

Personally not a fan of the slasher flicks but I do love the spoofs on them. My all time favorite scary movies would be Alien and the Thing. They both really freaked me out as a kid and I still love them. The Shining was pretty good too as far as spooky goes.

October 22, 2010 at 3:07 AM  
Blogger Amy Holder said...

Thanks for all the fun comments & fave movie titles!!! Now I have a good list of movies to watch during the week of Halloween! :)

October 23, 2010 at 3:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home